Pirmajame „Romaniacs“ ralio etape lietuviams sekėsi skirtingai

Pirmasis „Romaniacs“ ralio etapas įveiktas. Jo metu ir debiutantai ir patyrę sportininkai galėjo suprasti, kodėl šis ralis vadinasi sunkiausiu „Enduro“ motociklų raliu pasaulyje. Vieniems trasoje sekėsi neblogai, kiti susidūrė su techninėmis problemomis.
Lietuviai „Romaniacs“ ralyje
Lietuviai „Romaniacs“ ralyje / Asm. albumo nuotr.
Temos: 2 Ralis Motociklas

Pirmąją bekelės dieną Rumunijos Karpatų kalnuose nuo 7 valandų ryto „dūzgė“ motociklai. Dieną prieš sėkmingai „Bronze“ klasės kvalifikacijoje pasirodę „Team Transaulita“ nariai Tadas Barkus ir Mindaugas Daugėla startavo su greičiausiais savo klasės dalyviais. Organizatoriai buvo paruošę 130 km ilgio distanciją, kurią greičiausieji įveikė kiek greičiau nei per 5 valandas.

Prieš startą lenktynininkams buvo suteikta informacija, kad tai bus ilga ir nuostabi trasa su tikrais „Hard enduro“ iššūkiais. Tam pritarė šios dienos etape 17-as finišavęs bei lyderiui 15 min. nusileidęs Tadas Barkus.

„Etapas toks ir buvo – ilgas. Važiavom keterom, samanom, akmeniniais grioviais. Tie grioviai, jeigu suabejosi, užstrigsi juose. Reikia pastoviai važiuoti aukštyn žemyn, o po samanom paslėpti akmenys. Pirmą dieną visos ralio uogytės. Protarpiais tai sunku, tai lengva. Pabaiga labai sunki buvo, labai pavargęs. Bendrai paėmus, geras greičio ruožas, daug slidžių vietų, keletas klaidų ant slidžių vietų, keletas klaidų pakilimuose. Bet bendrai – neblogai.“

Tuo metu M. Daugėla trasoje susidūrė su techninėmis problemomis ir nuo lyderio atsilikęs 53 min. finišavo 76-as. „Man kova dėl aukštų pozicijų baigėsi. Turėjau techninių problemų – trūko aušinimo žarna. Buvo apsauga nuo to, bet vis tiek pratrūko. Gedimą taisėm ilgai, kol radom sprendimą kaip sutvarkyti. Naudojau gertuvės vandenį, išjunginėjau motorą riedėdamas žemyn, kad neužkaitinti. Po truputį grįžinėjau prie finišo. Trasa ilga, daug nepatogių keliukų, akmenų. Sunki, techniškai varginanti diena. Paskutinius kilometrus jau skaičiavau“ – po sunkaus finišo kalbėjo M. Daugėla.

Bronze klasėje taip pat važiuoja Šarūnas Buga, kuris finišavo 106. Bendroje ralio įskaitoje „Bronze“ klasėje Tadas užima 16-ą, Mindaugas 69-ą, o Šarūnas 104–ą vietą.

„Silver“ klasėje važiuojantis Raimondas Machrov, panašu, kad susidūrė su sunkumais, užtruko trasoje ir dar nefinišavo.

„Iron“ kalsėje varžosi Donatas Petrikas ir Audrius Orlikas, kurie finišavo atitinkamai 4-oje ir 25-oje vietose. Bendra šios klasės įskaita bus paskelbta vėliau, kuomet finišuos visi sportininkai.

Galutiniai šio etapo ir bendros įskaitos rezultatai paaiškės vakare, kuomet organizatoriai įvertins visų dalyvių navigacijos prietaisų pateiktus duomenis. Išklydus iš trasos ar pažeidus greičio reikalavimus gyvenamose teritorijose, laukia nuobaudos.

Ryt numatyta pirmoji maratoninio etapo dalis. Sportininkai iš Sibiu keliaus 17 km. iki starto pozicijos Gura Râului miestelyje. Įveikus pusę distancijos, serviso zonoje bus leidžiama keistis padangas. Įprastomis ralio dienomis tai daryti draudžiama.

Finišas numatytas kalnuose įrengtame bivake, kurio vieta neatskleidžiama ir į kurį galės patekti tik sportininkai. Organizatoriai sportininkams suteiks maisto, gėrimų, bus įrengtos laužavietės. Nakvynės numatytos palapinėse, o naktį temperatūra nukris iki 10 laipsnių šilumos. Motociklus, jeigu reikės, sportininkai galės taisytis tik savo jėgomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis