Tačiau šis „pirmukas“ būtų ne toks, kokį įsivaizduoja daugybė BMW markės mėgėjų. Mat, automobilį vokiečiai gamintų ant kitokios architektūros, pagal kurią kuriamas „Compact Active Tourer“ bei antrosios kartos X1 visureigis. Abu šie modeliai debiutuos atitinkamai 2014-ųjų ir 2015-ųjų Ženevos automobilių parodose.
O iš minios BMW gamos modelių jie išsiskirs dėl priekinių varančiųjų ratų. Ne naujiena, kad trečios kartos 1 serijos modeliai atsisakys galinių varančiųjų ratų komponuotės.
„Tai bus svarbus žingsnis Kinijos bei JAV rinkų link“, – „Autocar“ žurnalistams atskleidė vienas patikimas šaltinis. „Šiose šalyse kompaktiški sedanai turi daug didesnę paklausą nei Europoje.“
Pramonės analitikai teigia, kad vokiečiai tokį žingsni žengs dėl galimybės konkuruoti su „Audi A3“ sedanais bei „Mercedes-Benz CLA“ modeliais – mat, BMW gamoje tinkamo konkurento nėra. Kaip ir minėtus automobilius, 1 serijos sedanus gamintojas gali siūlyti įsigyti tiek su priekinių, tiek su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis, o gausią variklių gamą gali papildyti ir hibridinės technologijos.