Žurnalistai vertina tik tuos motorus, kurie montuojami mažiau nei 54 tūkst. JAV dolerių (apie 127 tūkst. litų) kainuojančiuose automobiliuose, parduodamuose JAV 2010 m. pirmąjį ketvirtį.
Žemiau pateikiame visą geriausiųjų pagal „Ward's“ variklių dešimtuką kartu su automobiliais, kurie buvo naudojami šių motorų bandymams, pastarųjų abėcėlės tvarka:
- 2,0 l TFSI DOHC I-4 su turbokompresoriumi, iš „Audi A4“;
- 3,0 l TFSI DOHC V-6 su kompresoriumi, iš „Audi S4“;
- 3,0 l DOHC I-6 dyzelinis su turbokompresoriumi, iš „BMW 335d“;
- 2,5 l DOHC I-4 su hibridine sistema, iš „Ford Fusion Hybrid“;
- 3,5 l „EcoBoost“ DOHC V-6 su turbokompresoriumi, iš „Ford Taurus SHO“;
- 2,4 l „Ecotec“ DOHC I-4, iš „Chevrolet Equinox“;
- 4,6 l „Tau“ DOHC V-8, iš „Hyundai Genesis“;
- 2,5 l DOHC H-4 su turbokompresoriumi, iš „Subaru Legacy 2.5GT“;
- 1,8 l DOHC I-4 su hibridine sistema, iš „Toyota Prius“;
- 2,0 l SOHC I-4 dyzelinis su turbokompresoriumi, iš „Volkswagen Jetta SportWagen TDI“.