Užsienio spauda tvirtina, kad po trijų metų BMW gali pristatyti į lenktynių trasas orientuotą M4 kupė versiją. Tai būtų kažkas panašaus į M3 GTS (E92) modelį – ekstremaliausią gamyklinį (E92 kėbulo) M3.
Šis sportinis automobilis nuo įprastų M4 išsiskirtų mažesniu svoriu, kitokiais pakabos elementų nustatymais ir padidinta 3,0 litrų „twin-turbo“ variklio galia. Salone turėtų būti sumontuotos sportinės lovio formos sėdynės, verstos odos vairas, o galbūt vietos atsirastų ir saugos lankams.
Baziniai M4 turėtų sverti kiek mažiau nei pusantros tonos, tačiau ambicingi vokiečiai galimos GTS versijos svorį gali sumažinti dar šimtu kilogramų. „E46 M3 svėrė 1495 kg, tuo tarpu itin greitas M3 CSL – 100 kilogramų mažiau. Potencialo mažinti mašinų svorį tikrai yra“, – tvirtina neįvardijamas BMW M divizijos darbuotojas.
Negana to, M divizijos atstovas teigia, kad prikišinėti i serijos gamoje naudojamų medžiagų tendencijas yra neteisinga. „Mes pirmieji pradėjome naudoti anglies pluošto detales – tik dabar i serijos modeliuose galite rasti tas pačias medžiagas.“