Šio automobilio variklis – tarsi dvigubai sumažinta „Bugatti Veyron“ jėgainė: 5 litrai, aštuoni cilindrai ir dvi turbinos. „Veyron“ modelyje galią į ratus perduoda 8 litrų šešiolikos cilindrų keturias turbinas turintis motoras.
Tačiau galia jau kitas reikalas – čia „paprastas“ „Bugatti Veyron“ atsilieka nuo švedų. „Agera R“ turi net 1115 AG ir 1199 Nm, kai tuo tarpu prancūzų kūrinys gali didžiuotis 1001 AG bei 1250 Nm. Tiesa, „Bugatti“ turi ir „Veyron Super Sport“ modelį, sukurtą tiems, kam tūkstančio „Veyron“ generuojamų arklio galų buvo per mažai. „Super Sport“ padidino „Bugatti“ kūrinio galią iki 1200 AG bei 1500 Nm.
Dar vienas įdomus aspektas – „Koenigsegg Agera R“ masė sieks vos 1330 kg! Mažesnė negu kokio paprasto „Passato“! Tai leis jam pasiekti net 838 arklio galių vienai tonai santykį. Vėlgi, lyginant su galingiausiu gamykliniu automobiliu visatoje, 1888 kg sveriančiu „Veyron Super Sport“, pastarojo AG/t santykis – „tik“ 635.
Ne ką mažiau įdomesnis ir „Koenigsegg“ inžinierių sprendimas šiam modeliui pritaikyti stogo bagažinę – tarsi išties atsiras bent vienas žmogus, pasiruošęs keliauti slidinėti su tokiu automobiliu.
Kitas naujas sprendimas švedų modelyje – automobilio ratlankiai. Nors neatrodo ypač išskirtinai, jie sukurti naudojant „Vortex Generating Rim“ technologiją, kuri sukuria papildomą prispaudžiamąją jėgą dėka oro pasipriešinimą gaunančių ratlankių stipinų.