2009 02 12

2008 metais „Ferrari“ padidino pardavimų apimtis

Panašu, jog pasaulį apėmusi ekonomikos krizė aplenkė kai kuriuos automobilių gamintojus. Vienas jų – „Ferrari“. Palyginus su 2007 m., pernai kompanijai pavyko padidinti savo pardavimų apimtis.
„Ferrari“
„Ferrari“ / Gamintojų nuotr.
Temos: 1 Ferrari

Nors 2008 m. italų gamintojai pardavė vos 2% daugiau automobilių nei prieš porą metų, tai vis tiek yra pakankamai retas atvejis, žinant, kad ir tokių rinkos gigantų kaip „Toyota“ ar „General Motors“ finansines problemas. Pernai „Ferrari“ pardavė 6587 automobilius.

Didžiausią dalį savo produkcijos italų gamintojai realizavo JAV – parduota 26% visų modelių. Tuo tarpu Rytų Europoje parduota 23% automobilių. Pirmą kartą daugiau nei 200 sportinių „Ferrari“ parduota Kinijoje.

Daugiau autonaujienų – www.gazas.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai