2,4 litro darbinio tūrio variklis technologiškai bus labai panašus į šiuo metu naudojamą modelio „Acura TSX“. Nors naujojo agregato skaičiukai dar nėra atskleisti, į automobilį TSX montuojamas K24 turi 201 AG ir 225 niutonmetrus sukimo momento, tad galima tikėtis, kad „Civic“ galios parametrai bus šiek tiek geresni.
Kita vertus, dabartinis „Civic Si“ dviejų litrų variklis turi 197 AG, tad galios padidėjimas iki kokių 210 AG neatrodo toks įspūdingas. Tačiau sukimo momento kreivė padidėjus variklio tūriui stipriai pasislinks į viršų: vietoj dabar turimų 188 Nm tikimasi turėti apie 230 Nm. Skaičius nėra įspūdingas, ypač turint minty tokį darbinį tūrį, tačiau hondoms, kurios paprastai pasižymi sukimo momento reikšme, mažesne už galią, tai būtų visai neprastas pasiekimas.