3,8 litro V6 variklio galia padidinta iki 404 kW arba 550 AG, pasiekiama prie 6400 aps/min. Sukimo momentas taip pat padidėjo iki 632 Nm. Dėl galingų turbinų maksimalų sukimo momentą variklis pasiekia plačiame sūkių diapozone – nuo 3200 iki 5800 aps/min.
Dėl pagerėjusio oro padavimo, pakeisto oro filtro, pergalvotos išmetimo sistemos padidėjo akceleratoriaus jautrumas.
Magiška lazdele „Nissan“ inžinieriai pamojavo ir transmisijoje. Pavaros jungsis sklandžiau ir tyliau. Prie to prisideda ir lenktynėse išbandyta „R32 Competition Type 2189 (75W140)“ transmisijos alyva.
Nuo 0 iki 100 – 2,8 sek.
Dėl padidėjusios galios teko kiek modifikuoti kėbulą. Gal ne modifikuoti, o tam tikras vietas sustiprinti. Ypač automobilio gale. „Nissan“ sako, kad patyręs vairuotojas tikrai pastebės skirtumą, automobilis tapo geriau jaučiamu.
Nuo šiol GT-R galima užsisakyti su keraminiais stabdžiais. NCCB pavadinti stabdžiai galimi „Premium“ ir „Egoist“ komplektacijų automobiliuose. Jie ne tik lengvesni, bet ir jautresni bei ištvermingesni.
Salone pakeisti keli pigūs plastikai. Visi vairuotojo liečiami ir matomi plastikai dabar neleis dvejoti, kad pinigus išleidote prastai įrengtam automobiliui. Svarbu! Visuose automobiliose galinio vaizdo kamera montuojama standartiškai...
„Egoist“ komplektacijos automobiliuose bus atnaujinta ir kokybiškesnė BOSE garso sistema.
Tik Japonijai skirtas paketas „For Track Pack“ siūlys trasai pritaikytą pakabą, specialius ypač lengvus ratlankius, priekinį spoilerį iš anglies pluošto. Galines sėdynes pakeičia medžiaginiai uždangalai, odą pakeičia medžiaga. Viskas mažesnio svorio labui.