Kaip jis veiks neatskleidžiama, tačiau ši sistema turės bendradarbiauti su visų varančiųjų ratų pavara. Daugiau smulkmenų nežinoma. Tačiau jeigu „Porsche“ tikrai montuos visų pasukamų ratų sistema, automobilis taps dar manevringesnis ir geriau valdomas nei iki šiol.
Po variklio dangčiu, tikėtina, bus montuojamas 3,8 l variklis, kuris turės tris turbinas. Daugiau, vadinasi geriau. Galbūt. Toks derinys turėtų leisti pasiekti nuo 520 iki 540 arklio galių. Su šiuo varikliu, „Porsche 911 Turbo“ nuo 0 iki 100 km/h turėtų spurtuoti per 3,3 sekundės, o maksimalus greitis bus didesnis nei 310 km/h.
Kol kas oficialiausios ir gamintojo patvirtintos žinios yra tai, kad automobilis bus pristatytas kitų metų pabaigoje, o prekyboje pasirodys 2014-ųjų pavasarį.