Šio automobilio galią, japono teigimu, padidinti galima trimis būdais – taikant priverstinio oro pripūtimo sistemą, montuojant elektros variklį su papildomomis baterijomis arba tiesiog didinant dabartinio vidaus degimo opozicinio variklio darbinį tūrį.
Kiek anksčiau buvo pranešta, kad šie automobiliai negaus 2,0 litrų opozicinių agregatų su turbokompresoriais, nes po variklio gaubtu jiems fiziškai pritrūktų vietos. Tačiau ne viena automobilių tobulinimo kompanija be didesnio vargo GT86 variklio skyriuje sutalpino net ir nemažo dydžio turbiną. Sunku tikėti, kad „Toyota“ bei „Subaru“ inžinieriai nerastų optimalaus sprendimo.
Kitas variantas – ėjimas hibridiniu keliu taip pat turi savo trūkumų. Nors ir su šiuo sprendimu galima ne tik padidinti galią, bet tuo pačiu ir sumažinti degalų sąnaudas, gamintojo filosofija turėtų prieštarauti tokiam sprendimui. Sumontuotas elektros motoras bei ličio jonų baterijos padarytų didelį randą GT86 charakteristikoje – mašina taptų gerokai sunkesnė. KERS sistemos montavimas skamba patraukliau – modernūs kondensatoriai yra labai lengvi, tačiau sukauptos energijos užtektų trumpiems periodams. Rinkodaros specialistai turėtų dirbti viršvalandžius bei prakaituoti, kad įtikintų klientus, jog jiems visos automobilio galios reikia tik tam tikrais momentais.
Bene patraukliausiai, pasak inžinieriaus, skamba variklio darbinio tūrio didinimas – tai mažiausiai pakeistų mašinos charakterį, darytų mažai įtakos svoriui. Tačiau likdami prie 4 cilindrų opozicinių variklių japonai rizikuoja sumažinti motoro sūkius – didesnė stūmoklių eiga variklį paverčia inertiškesniu, o tai apriboja maksimalius variklio sūkius.
Tetsuya Tada pridūrė, kad šiuo metu „Toyota“ bando tris skirtingus GT86 prototipus, kurių galia padidinta aukščiau išvardintais būdais. Specialistas atskleidė, kad kol kas nėra jokių šio didelio tyrimo išvadų – neaišku, kokį sprendimą pasirinks japonai. Kol kas belieka tik spėlioti, kokius sprendimus priims „Toyota“ ir kokią staigmeną entuziastiškiems vairuotojams pateiks 2015-aisiais – metais, kurie pažymės pirmosios kartos GT86 gyvavimo pusiaukelę.
„Toyota“ inžinierius taip pat prasitarė, kad kompanija jau dirba prie antrosios kartos GT86 modelio. Jo teigimu, yra tikimybė, kad naujas automobilis nebeturės opozicinio motoro – vietoje jo bus pasirinktas keturių cilindrų eilėje agregatas su turbokompresoriumi.
Po tokio Tetsuyos Tados pareiškimo iškilo abejonių dėl „Subaru“ dalyvavimo šiame projekte.
Grįžtant prie atnaujinto GT86, jūsų manymu, kaip „Toyota“ bei „Subaru“ specialistai turėtų padidinti šio automobilio galią? Kokią tokio automobilio versiją rinktumėtės jūs: hibridinę, turbininę ar atmosferinę?