Kol vieni rūpinasi elektromobilių gamyba ir Ozono sluoksnio išsaugojimu, GM suka kita linkme – patogumo vairuotojams link.
Praėjusią savaitę pristatytas „Chevrolet EN-V“ konceptas jau gali stovėjimo aikštelėje be vairuotojo pagalbos įvažiuoti į stovėjimo vietą, o po to pats nuvažiuoti iki vairuotojo vien išmaniojo telefono komanda.
GM vystymo tyrimų viceprezidentas Alanas Taubas teigia, kad tokie automobiliai yra kur kas arčiau mūsų, negu galime įsivaizduoti. Ir kad jau po keliolikos metų nereikės stebėtis prasilenkus su automobiliu, kuriame žmonės sėdės tik ant galinės sėdynės.
„GPS prietaisai, įvairių tipų radarai, esantys mieste, kituose automobiliuose įmontuoti jutikliai leis kompiuterizuoti vairavimą. Nors vis dar atrodo kaip utopija, tai – netolima ateitis,“ – teigia A.Taubas.
„Jau dabar turime nemažai technologijų, galinčių dalinai kompensuoti vairuotojo darbą, – teigia jis. – Tačiau ne paslaptis, kad daugiausia dėmesio bandydami naujas technologijas skiriame saugumui. Sunku įsivaizduoti, kokios būtų pasekmės, jeigu automobilis, automatiškai važiuodamas į stovėjimo vietą ar manevruodamas mieste, sukeltų avariją.“