Nominantais gali tapti automobiliai, pradėti gaminti per 12 mėnesių laikotarpį iki balsavimo, pradedom rugsėjo mėnesį. Jie nebūtinai turi būti pagaminti šiame žemyne, tačiau čia privalo būti parduodami bent penkiose šalyse. Be to, gamintojas turi parduoti bent 5 000 šio modelio mašinų.
Bene labiausiai Europoje pripažįstamus rinkimus organizuoja „Auto" (Italija), „Autocar" (Jungtinė Karalystė), „Autopista" (Ispanija), „Autovisie" (Olandija), „L'Automobile Magazine" (Prancūzija), „Stern" (Vokietija) ir „Vi Bilagre" (Švedija), tačiau balso teisę turi daugelio žemyno šalių žurnalistai.
Septyni konkurso finalininkai išrenkami paprastu balsavimu, o vėliau automobiliai vertinami atidžiau. Kiekvienas komisijos narys turi teisę paskirstyti 25 taškus, skirdamas juos ne mažiau nei 5 modeliams, ne daugiau nei 10 vienam, o didžiausią savo įvertį - tik vieninteliam modeliui. Nugalėtojas paaiškės lapkričio 30 d.
Praėjusiais metais Europos metų automobiliu buvo pripažintas „Opel Insignia", surinkęs 321 tašką. Vos tašku mažiau - 320 - surinko ir antroje vietoje liko „Ford Fiesta". Trečiąją vietą užėmė „Volkswagen Golf", surinkęs 223 balsus. Toliau išsirikiavo kiti finalininkai: „Citroen C5", „Alfa Romeo MiTo", „Škoda Superb" ir „Renault Megane".
Šiemet tapti Europos metų automobiliu pretenduoja:
BMW Z4
Chevrolet Cruze
Citroen C3 Picasso
Ford Ka
Honda Insight
Hyundai i20
Hyundai ix55
Kia Sorento
Kia Soul
Land Rover Discovery IV
Lexus RX450h
Mazda 3
Mercedes-Benz E
Mitsubishi Colt
Nissan Cube
Nissan 370Z
Opel Astra
Peugeot 3008
Porsche Panamera
Renault Scenic
Seat Exeo
Škoda Yeti
Subaru Legacy
Suzuki Alto / Nissan Pixo
Toyota Avensis
Toyota IQ
Toyota Prius
Toyota Urban Cruiser
Toyota Verso
Volkswagen Polo
Pastaba. Iki balsavimo pradžios rugsėjį sąrašas dar gali būti pakoreguotas.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą