2013 08 06

5 milijonus fanų „Facebook“ socialiniame tinkle surinkusi „Porsche“ kompanija išleido specialų 911

Kai „Facebook“ socialiniame tinkle „Porsche“ savo paskyroje sulaukė 2 milijonų fanų, kompanija pristatė specialiai tam dedikuotą „Cayman S“. Šįkart vokiečiai švenčia, perkopę 5 mln. savo markės mėgėjų skaičių – ta proga gamintojas pristato išskirtinį 911.
„Porsche 911“
„Porsche 911“ / „Porsche“ nuotr.

Ant „Porsche 911 4S“ pagrindo pagamintas modelis išsiskiria baltais 20 colių skersmens ratlankiais, žemesne važiuokle, sportiška išmetimo sistema bei subtilia kėbulo apdaila.

Porsche nuotr./Porsche 911
„Porsche“ nuotr./„Porsche 911“

Visas automobilis nudažytas mėlyna spalva su kukliais baltais akcentais. Tai – esminė užuomina apie „Facebook“. „Porsche 911“ viduje yra užrašas, bylojantis, kad automobilį sukurti padėjo 5 mln. šios markės fanų.

Vokiečiai teigia, kad šį automobilį galima išbandyti „Porsche“ vairavimo akademijoje, Silverstouno trasoje – jeigu pastebėjote, vairas sumontuotas būtent dešinėje pusėje, pagal reikalavimus Didžiajai Britanijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų