Priklausomai nuo modelio ir perdirbimo apimties, šis paketas padidina galią iki 620 AG, o maksimalų sukimo momentą iki 1000 Nm. Be to, anglies pluošto detalėmis pagerinama automobilio aerodinamika, sumontuojami specialiai parinkti padangų ir ratlankių komplektai (skersmuo iki 21 colio) ir išskirtinis interjeras. Visiems komponentams suteikiama „Brabus Tuning Warranty“ trejų metų arba 100 tūkst. km garantija.
„Brabus“ variklių specialistai sukūrė po du galios paketus kiekvienam naujajam aštuonių cilindrų varikliui. Šiuose varikliuose „Brabus“ rekomenduoja naudoti itin efektyvią sintetinę ARAL alyvą.
S 500 ir CL 500 modeliams „Brabus“ siūlo „B50-490 PowerXtra CGI galios paketą“, kainuojantį 4900 eurų (16 919 Lt). „PowerXtra“ moduliai yra lengvai įdiegiami ir visiškai integruojami į automobilio variklio elektroninę sistemą. Įdiegus tokį paketą, 4,7 ltr. darbo tūrio aštuonių cilindrų variklis su dviem turbinomis vietoje 435 AG išvysto 490 AG, o maksimalus sukimo momentas padidėja iki 780 Nm.
„Brabus B50-520 PowerXtra CGI“ galios paketas, kurio kaina yra 5900 eurų (20 372 Lt), abiejų „penkišimtųjų“ modelių galią padidina 85 AG. Ši modulio versija montuojama kartu su papildomu tarpiniu aušintuvu. Su tokiu pakeitimų rinkiniu maksimali galia pasiekia 520 AG, o maksimalus sukimo momentas – 820 Nm. Kartu įdiegus „Brabus Vmax“ modulį, tiek sedanas, tiek kupė pasiekia 300 km/h maksimalų greitį.
Kartu su nauju variklio valdymo bloku, S 63 ir CL 63 modeliuose „Brabus“ montuoja tarpinį aušintuvą (vanduo-oras) su papildomu elektriniu siurbliu. Žemesnė į variklį patenkančio oro temperatūra leidžia padidinti galią ir ilgaamžiškumą net naudojant automobilį ekstremaliomis sąlygomis.
Jei S 63 ir CL 63 modeliuose tokia įranga nemontuojama, „Brabus“ siūlo „B63-583 PowerXtra CGI“ galios paketą už 5900 eurų (20 372 Lt), padidinantį galią 40 AG. Visiems 63-iosios serijos modeliams su paminėtais pakeitimais siūlomas ir „B63-620 PowerXtra CGI“ galios paketas, taip pat kainojantis 5900 eurų. Kaip matyti iš pavadinimo, po modernizavimo variklis pasiekia 620 AG prie 5500 sūkių per minutę. Tuo tarpu sukimo momentas padidėja nuo 900 iki 1000 Nm, kurie išvystomi rėžyje nuo 2250 iki 3750 sūkių per minutę.
S 63 ir CL 63 su „Brabus B63-620 PowerXtra CGI“ pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/h sutrumpėjo iki 4,3 sek. Įdiegus „Vmax“ modulį, jų maksimalus greitis padidėjo iki 320 km/h.
5,5 ltr. darbo tūrio variklių pertvarkymo programą idealiai papildo sportiška išmetimo sistema su garso generatoriumi. Mygtuko, esančio ant vairo, paspaudimu vairuotojas gali pasirinkti vieną iš dviejų V8 variklio tonų: tylų ir neįkyrų „Grįžtu namo“ arba išraiškingą žemą „Sportišką“. Sistema iš nerūdijančio plieno turi du keramikinius įspūdingo dizaino antgalius, kurie suteikia vizualinio žavesio.
S 63 ir CL 63 modeliuose padidinta galia perduodama per „Brabus“ siūlomą dalinai blokuojamą reduktorių. Siekdami geresnio stabilumo važiuojant itin dideliais greičiais, konstruktoriai pasinaudojo aerodinaminiu tuneliu ir sukūrė patrauklų bei aerodinamiškai efektyvų kėbulo priedų paketą, skirtą S 63 AMG modeliui. Šios detalės gaminamos iš tikro anglies pluošto.
Priekinis spoileris pagerina standartinio buferio išvaizdą ir padidina priekinės ašies prispaudimą prie kelio. Įspūdingą priekinę dalį įrėmina buferio šonuose esanti puošybinė juostelė iš anglies pluošto, nukreipianti orą į šonines oro paėmimo angas. Sportiški aliumininiai sparnai paryškina dinamišką automobilio išvaizdą. Iš anglies pluošto pagaminti difuzorius su integruotu atšvaitu ir galinis spoileris pagerina galinės ašies prispaudimą prie kelio.
Savaime suprantama, kad „Mercedes-Benz“ S ir CL modeliams „Brabus“ siūlo specialiai sukurtus „Monoblock“ lengvojo lydinio ratlankius, kurių skersmuo yra nuo 19 iki 21 colio. Ant šių ratlankių montuojamos efektyvios „Pirelli“ arba „Yokohama“ padangos. Esant pageidavimui „Brabus“ perdirba S-klasės sedano ir CL-klasės kupė pagal individualų pirkėjo skonį.