„Fiat“ tikisi, kad šis automobilis tiks tikrų „Ferrari“ savininkams kaip automobilis kiekvienai dienai. Visai kaip „Aston Martin Cygnet“, kuris sukurtas „Toyota iQ“ pagrindu.
„Abarth 695 Tributo Ferrari“ buvo sukurtas kartu dirbant „Abarth“ ir „Ferrari“ mechanikams. Turbūt todėl ir šio automobilio kaina panašesnė į „Ferrari“, o ne „Fiat“ – 125000 Lt.
Po raudonu automobilio variklio gaubtu slepiasi ne „Ferrari“, o „Fiat“ variklis. Padedamas turbinos 1,4 l. tūrio variklis išvysto, pasak „Abarth“, daugiau nei 177 AG.
Automobilio stabdžiai ir pakaba, lyginant su „Abarth 500“, sustiprinti. Priekyje naudojami net 284 mm „Brembo“ stabdžiai. Ant 17 colių unikalaus dizaino ratlankių sumontuotos sportinės padangos. Išmetimo sistemoje yra sumontuotas vožtuvas, kuris virš 3000 sūkių per min. atsiveria išleisdamas visą variklio garsą į aplinką.
Gamintojo nuotr./„Abarth 695 Tributo Ferrari“ |
Interjeras taip pat stipriai modifikuotas. Sportinio tipo juoda oda aptrauktos sėdynės, odinis vairas ir aliuminio pedalai išskiria šią modifikaciją nuo, jei taip galima sakyti, paprasto „Abarth 500“.
Pasak „Abarth“, šį automobilį jie sukūrė, nes jų ir „Ferrari“ vertybės yra tos pačios. Jie jaučia aistrą greičiui, lenktyninei dvasiai, dėmesiui detalėms ir Itališkam stiliui.