Visi, kurie burnoja, kad šie automobiliai bus tik dar vienas bendras projektas su skirtingais ženkliukais gali savo kalbas pasidėti į stiklainį. Abu gamintojai susitarė, kad kurs savo dizainą ir naudos savo gamybos variklius. Taigi, bendradarbiavimas bus sutelktas tik į važiuoklę.
Kol japonai slapukauja, iš „Alfa Romeo“ stovyklos pasklido dvi žinios. Pirmoji, kad naujasis „Spider“ gali vadintis visai kitaip nei mes tikimės. Antroji žinia, kad po variklio dangčiu italai planuoja montuoti 1,8 l turbo variklį, kuris išvystys 250 arklio galių. Variklis bus derinamas su šešių pavarų mechanine arba septynių pavarų DCT automatine, pavarų dėžėmis.
Prekyboje naujasis „Alfa Romeo“ turėtų pasirodyti jau 2015-iais. Kol laukiama oficialių nuotraukų, galime laikyti kumščius, kad serijinis automobilis bus panašus į neseniai pristatytą „2uettottanta“ konceptą, kurį matote nuotraukoje.