Nors ir pats gamintojas to patvirtinti neskuba, tokiu laiku „Afla Romeo“ tikrai turėtų didžiuotis. Mat, greičiausias Niurburgringo trasoje bandytas serijinis automobilis su keturių cilindrų varikliu – itin lengvas „Caterham R500“, kurio, tam tikra prasme, automobiliu vadinti neapsiverčia liežuvis.
„Alfa Romeo 4C“ pademonstravo tokį pat rato įveikimo laiką, kaip ir 2007-ųjų „Audi R8“, 2008-ųjų „Porsche Cayman S“ bei sekunde aplenkė BMW M3 E92. Įdomu, koks bus naujojo M3 laikas.
Tiesioginio konkurento segmente 4C neturi, tačiau aibė patyrusių žurnalistų bei pramonės ekspertų tikina, kad artimiausias šio „Alfa Romeo“ varžovas yra naujasis „Cayman S“. Visgi, abu modeliai yra pernelyg skirtingi – panaši tik jų variklių komponuotė (viduryje) su galinių varančiųjų ratų važiuokle.
„Alfa Romeo“ yra gerokai lengvesnis, tačiau taip pat ne toks galingas, kaip „Porsche“. Galinius itališko mini-superautomobilio ratus suka 1,75 litro benzininis variklis su turbokompresoriumi, generuojantis apie 240 AG. 900 kg svorį toks motoras iki 100 km/h išjudina per 4,5 sekundės, o maksimalus 4C greitis siekia 258 km/h.
Tik 3500 tokių automobilių bus pagaminta, o 1000 iš jų skirta Europos kontinento valstybėms. Bazinių modelių kaina senajame žemyne siekia nuo 60 tūkst. eurų (apie 207 tūkst. Lt).