1985-1992 metais „Alfa Romeo“ gamino paskutinius šios markės modelius (75) su galiniais varančiaisiais ratais (neskaitant retų bei prašmatnių 8C ir visiškai naujų 4C). Kiek vėliau šį modelį pakeitęs 155 turėjo jau priekinę varančiąją ašį. Nusivylė tie, kurie buvo ištikimi modeliams su galiniais varančiaisiais ratais, tačiau, galbūt apsidžiaugė praktiškesnių bei stilingesnių „Alfa Romeo“ automobilių garbintojai.
Kad ir kaip būtų, italai nusprendė sugrįžti prie platformų su varikliu priekyje bei galiniais varančiaisiais ratais. „Car“ šaltinio teigimu, „Alfa Romeo“ pirmiausiai sukurs 3 serijos BMW konkurentą, o vėliau savo gamą papildys ir 5 serijos varžovu. Gamintojo planuose yra ir keletas visureigių – automobilių su tokio tipo kėbulais ši kompanija dar nėra gaminusi, tačiau žinant jų paklausą šiais laikais gali tekti imtis ir tokios iniciatyvos.
Reikia nepamiršti ir fakto, kad per kelis artimiausius metus ši kompanija kartu su „Mazda“ turėtų pristatyti ir kompaktiškus kabrioletus, pagamintus ant tos pačios platformos.
Belieka tik tikėtis, kad italai naujuose automobiliuose nepamirš ir kitų savo tradicijų. Būtų išties gaila, jeigu gatves puošiantys nauji „Alfa Romeo“ sedanai gautų nuobodžius (nors ir ekonomiškus) variklius. Juk fanai tikisi ir vėl išgirsti puikią 6 cilindrų variklių mechaninę simfoniją. Visgi, tikėtina, kad siekdami konkuruoti su BMW italai neapsieis be priverstinio oro pripūtimo sistemų.