Puikus itališko dizaino pavyzdys – netradiciniai sprendimai, unikalios kėbulo linijos ir veržli išvaizda. Būtent toks yra naujasis gamintojo hečbekas. Tikriausiai atsiras ne tik šio modelio gerbėjų, bet ir kritikų, tačiau verta pripažinti, jog „Giulietta“ – išskirtinai atrodantis automobilis.
Naujasis „Alfa Romeo“ kūrinys pakeis 147 modelį. Tikimasi, jog jis bus komplektuojamas su 1,4 TB 120 AG, 1,4 TB „MultiAir“ 170 AG ir 1,7 TBi 235 AG benzininiais varikliais. Dyzelinių motorų mėgėjai galės pasirinkti iš 1,6 JTDM 105 AG ir 2,0 JTDM 170 AG siūlomų variantų.
„Alfa Romeo“ naująjame modelyje montuos DNA sistemą, leisiančią pasirinkti vieną iš trijų režimų vairuojant – dinamišką, normalų arba skirtą bet kokioms oro sąlygoms. Šalia minėtosios funkcijos bus pasiūlyta ir VDC automobilio stabilumo sistema.
Kodėl sugalvotas toks automobilio pavadinimas? Iš pradžių buvo nuspręsta, jog 147 modelį pakeis „Milano“ vardu pakrikštytas hečbekas. Vėliau su šiuo sprendimu nesutiko Milano mieste (Italija) dirbę „Alfa Romeo“ specialistai, kadangi gamykla buvo perkelta į Turiną (Italija). Tokiu būdu ir buvo nupręsta, jog naujasis modelis turės „Giulietta“ vardą, praėjusio amžiaus šeštąjame dešimtmetyje simbolizavusį stilių, komfortą bei gerus rezultatus už prieinamą kainą.
Naujasis „Alfa Romeo Giulietta“ Europos automobilių prekybos salonuose pasirodys šių metų gegužę. Kiek kainuos stilingasis italas – kol kas neskelbiama.
2010 03 03
„Alfa Romeo Giulietta“ – sustok, akimirka žavinga!
Jis rieda gatve, o jūs pamirštate viską aplink ir tiesiog juo grožitės. Galbūt taip nutiks, kai Lietuvoje išvysime naująjį „Alfa Romeo Giulietta“, maloniai nustebinusį šių metų Ženevos (Šveicarija) tarptautinės automobilių parodos lankytojus.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą