Bandymai buvo vykdomi robotu atliekant dvigubo persirikiavimo tarp eismo juostų manevrą važiuojant 80 km/val. greičiu. Testuojama buvo įvairiais scenarijais – tiek įjungus ESP, tiek ją išjungus.
„EuroNCAP“ skelbia, kad testą sėkmingai įveikė visi daugiau nei 40 bandytų modelių, tačiau dėl kai kurių iš jų kilo pagrįstų abejonių. „Alfa Romeo Mito“ neišlaikė bandymo įjungus „Dynamic“ važiavimo režimą.
Priekaištų sulaukė ir „Subaru Impreza“ modelis. Tvirtinama, kad šiame automobilyje stabilumo kontrolės sistemos išjungimo mygtukas įtaisytas tokioje vietoje, kad vairuotojas jį gali netyčia ir nejučia spustelėti keliu.
Tvirtinama, kad automobilio su ESP tikimybė patekti į žmonių žūtimi besibaigiančias avarijas yra 25 proc. mažesnė nei kitos mašinos atveju.
2010 03 25
„Alfa Romeo Mito“ stabilumas sukėlė abejonių
Automobilių saugumo avarijos atveju testavimu užsiimanti „EuroNCAP“ organizacija pradėjo mėginti ir mašinų elektroninių stabilumo sistemų (ESP) efektyvumą. Šiame egzamine kilo abejonių dėl naujojo „Alfa Romeo Mito“ modelio.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą