Prisiminkime nuo ko viskas prasidėjo. Paskutinis „Alfa Romeo“ užsakymas „Pininfarina“ studijai „8C Competizione“ išėjo neįtikėtinai dailus. O turėdamas „Ferrari“ konstrukcijos variklį kaip tos pačios klasės atstovas greičiu sėkmingai varžosi su „Ferrari“ ir „Maserati“ automobiliais. Naujasis 4C modelis patirties semiasi būtent iš šio modelio, tačiau iliuzijų į tokius didelius greičius neturi.
O tai suprantama turint galvoje gerokai mažesnį 4C dydį. Dydžiu jį galime lyginti su „Giulietta“ hečbeku. Svoris, kaip ir priklauso sportiniam automobiliui, labai nedidelis. Vos 850 Kg.
Tokiam nedideliam svoriui nereikia ypač didelio variklio, kad 4C būtų greitas. Greitas ne tik lyginant konkurentus, bet greitas tikrąja šio žodžio prasme. Juk po variklio dangčiu slepiasi iš „Giulietta“ perkeltas 1,8 litro turbo variklis pasiekiantis kiek daugiau nei 200 AG. Jis galią į galinius ratus perduoda per TCT dviejų sankabų automatinę transmisiją.
Kaip jau minėjome, tikimasi, kad būtent šiuo automobiliu „Alfa Romeo“ perplauks Atlanto vandenyną ir pradės pardavinėti automobilius JAV. Greta ne taip seniai ten debiutavusio „Fiat 500“ modelio.