Kaip ir galima nuspėti iš automobilio pavadinimo, tai bus BMW 7 pagrindu sukurtos „Alpina B7“ patobulinimas su keturių varomų ratų „xDrive“ sistema. Modelis, kaip ir įprastas septintukas, turės standartinę ir prailgintą kėbulo versiją.
Anot BMW, „Alpina“ įkūnija unikalų sukimo momento paskirstymą, įgalinantį pasiekti išskirtinį dinamiškumą posūkiuose. Išsaugojant itin gerą automobilio valdymą, nepamirštamas ir saugumas – elektroninių sistemų dėka, priklausomai nuo situacijos, atitinkamai paskirstomas ir sukimo momentas. Paprastais žodžiais tariant, turėsite galimybę pajusti galią, tačiau jus visuomet saugos elektronika.
Verta pridurti, jog vairuotojui, nepaisant kompiuterių kontrolės, bus pasiūlyta šiek tiek laisvės. Norite koreguoti sukimo momento paskirstymą keturiems varomiems ratams? Pasinaudokite „Drive Dynamic Control“ sistema ir pasirinkite vieną iš trijų režimų – „Comfort / Normal“, „Sport“ bei „Sport+“. Galima tik įsivaizduoti pojūčius, kuriuos suteiktų pastarasis.
Graži pasaka, tačiau kokie gi techniniai duomenys? Po variklio dangčiu paslėptas 4,4 l V8 tipo motoras, išvystantis 500 AG ir įspūdingą 700 Nm sukimo momentą. Nors BMW ir atsisakė atskleisti naujosios modifikacijos įsibėgėjimo laiką, bet žinome, jog „B7 Bi-Turbo“ 100 km/h pasiekia per 4,7 s. Turint „xDrive“ sistemą, galima tikėtis dar geresnių rezultatų.
Šiaurės Amerikoje tokios staigmenos kaip naujasis BMW 5, atnaujintas 3 serijos kupė ir kabrioletas bei X5 premjeros sulauks Niujorko automobilių parodoje.
2010 03 28
„Alpina B7 Biturbo Allrad“ - tiesiog nepaprastas
Paskelbta informacija, jog šių metų Niujorko (JAV) tarptautinėje automobilių parodoje debiutuos išties nepaprastas modelis – „Alpina B7 Biturbo Allrad“. BMW galia, dinamiškumas ir greitis turėtų puikiai derėti su tobulintojų pakeitimais.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą