Pirmą kartą nuo 1995-ųjų, pristatoma nauja automobilių saugumo testų procedūra. Nuo šiol gauti maksimalų įvertinimą už saugumą bus sunkiau nei iki šiol. Amerikiečiai savo nauja saugumo bandymų sistema priartėjo prie Europos ir toks testas tapo dar sudėtingesnis naujiems automobiliams. Naujos sistemos efektyvumas jau išmėgintas ir ne visi gamintojai gali džiaugtis rezultatais.
Atlikus naujus saugumo testus, buvo įvertinta keliolika prabangių sedanų. „Acura TSX“, BMW 3, „Lincoln MKZ“ ir „Volkswagen CC“ buvo įvertinti, kaip npakankamai saugūs automobiliai. Dar prasčiau pasirodė „Audi A4“, „Lexus ES“, „Lexus IS“, ir „Mercedes-Benz C-klasė“, kurie buvo įvertinti prastai. Tokiais rezultatais tikrai nebus patenkinti tokie prestižinių automobilių gamintojai, kaip „Audi“ ar „Mercedes-Benz“. Tuo tarpu „Volvo“ ir toliau gali reklamuotis, kaip saugių automobilių gamintojas, nes jų gaminamas S60 buvo įvertintas gerai.
Nauja saugumo procedūra tapo sudėtingesnė, nes nuo šiol tik 40 proc. priekinės automobilio dalies atsitrenkia į kliūtį. Tai kur kas pavojingesnis smūgis nei tuomet, kai automobilis į kliūtį trenkiasi visu priekiu. Pastaruoju atveju smūgį sugeria didesnė dalis, todėl smūgio testo rezultatai geresni. Į kliūtį automobilis trenkiasi važiuodamas 64 km/h greičiu. Be to, naujasis saugumo testas imituoja ir automobilio atsitrenkimą į medį ar stulpą. Jeigu manote, kad tai menkniekis, pasižiūrėkite kas įvyksta tokio smūgio metu vaizdo siužete.