Paskutinai Z28 modeliai buvo gaminami iki 2002-ųjų, todėl nenuostabu, kad gamintojas nutarė tęsti gilias savo tradicijas ir su penktosios kartos „Camaro“.
Pranešama, kad šie raumeningi automobiliai turės 7,0 litrų V8 jėgaines (LS7) su nauja oro paėmimo bei unikalia išmetimo sistema. Tai, pasak kompanijos, varikliui suteiks daugiau nei 500 AG bei 637 Nm.
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Camaro Z/28“ |
Negana to, „Chevrolet“ nusprendė atsikratyti ir susikaupusio viršsvorio: atnaujintas penktosios kartos „Camaro Z/28“ svers 45 kg mažiau nei atmosferinį motorą turintis „Camaro SS“ bei 136 kg mažiau nei greičiausias iki šiol gamintas „Camaro ZL1“.
„Z/28 versija nėra orientuota lenktynėms, tačiau neabejotinai yra pajėgesnė trasoje. Šis modelis iki šiol buvusį greičiausią ZL1 trasoje lenkia trimis sekundėmis“, – akcentavo „Chevrolet“ atstovai.
Neaišku, kokią trasą jie turėjo galvoje. Jeigu tai – vidutinio dydžio trasa, rezultatas yra išties puikus, tačiau Niurburgringe trijų sekundžių skirtumas nėra toks akivaizdus.