Tik kaip privesti šio draudimo laikytis? Vienas iš siūlomų būdų – leisti draudimo kompanijoms neatlyginti žalos, jeigu avarija įvyko dėl pokalbio mobiliuoju telefonu ar trumposios žinutės rašymo.
Pripažinkite, idėja skamba originaliai, tačiau greičiausiai ji taip ir liks tik idėja. Mat ir pačios draudimo kompanijos, ir advokatai tikina, kad nesvarbu, dėl ko įvyko avarija – ar dėl neapsižiūrėjimo, ar dėl techninio automobilio gedimo, gal net paties kvailiausio poelgio – draudimas būtent tam ir reikalingas. Idėją įgyvendinus, draudimo paslauga netektų savo reikšmės.
JAV draudimo kompanijų atstovai tikina, kad jie atlygina žalą, net jei avarijos kaltininkas būna apsvaigęs. Draudimo kompensacijas gauna ir tie, kurie avariją sukėlė naudodamiesi mobiliuoju telefonu.