Vienas naujausių „General Motors“ gaminių turėjo būti pristatytas šiais metais vykusioje Detroito (JAV) automobilių parodoje, tačiau dėl vidinių kompanijos priežasčių automobilio debiutas atidėtas iki kovo mėn. vyksiančios Ženevos (Šveicarija) parodos.
Naujojo „Spark“ kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš 2007 m. pristatytos „Beat“ koncepcijos. Gamintojai internete paskelbė balsavimą, padėjusį išrinkti vieną iš trijų mažų koncepcinių automobilių. Juo tapo minėtoji koncepcija, nurungusi likusius dalyvius ir surinkusi 1,9 mln. interneto vartotojų balsų. Gamintojai pasistengė, kad potencialius pirkėjus sužavėjusios koncepcijos dizainas būtų įkūnytas serijiniame modelyje.
Didžiausias išvaizdos pokytis – galinės durys, paverčiančios „Spark“ mažu hečbeku. Pastarųjų durų rankenos yra sumaniai paslėptos. Tokiu būdu sukuriamas automobilio kupė kėbulu įvaizdis. Mažylio salone vyrauja aukštos kokybės medžiagos, derančios su kėbulo spalvomis.
Anot gamintojų, automobilis bus komplektuojamas su 1 ir 1,2 l darbinio tūrio varikliais, puikiai taupysiančiais kurą bei tausosiančiais aplinką.
Europos automobilių prekybos salonuose naujosios kartos „Chevrolet Spark“ pasirodys 2010 m. pradžioje.
Pirmosios kartos „Chevrolet Spark“ nuotraukosAntrosios kartos „Chevrolet Spark“ nuotraukos
2009 02 10
Ar naujasis „Chevrolet Spark“ iš bjauriojo ančiuko pavirto gulbe?
Gatve riedantis dabartinės kartos „Chevrolet Spark“ tikriausiai žavi nedaugelį. Panašu, jog atėjo pokyčių metas, nes naujosios kartos modelis, jei iš bjauriojo ančiuko ir nevirto gulbe, tai tikrai tapo pakankamai patrauklus.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą