Tai ne šiaip naujas automobilis, tai tik antras „Pagani“ pagamintas automobilis per trumpą, bet kupiną įvykių gamintojo istoriją. O jo laukėme taip ilgai... Kai „Pagani“ vadovai nusprendė „Zonda“ modelį pakeisti nauju, iki pat šios dienos nebuvo aišku, kaip šis modelis atrodys, kokie bus jo techniniai parametrai. Džiaugiamės, kad jau galime jums pristatyti ir nuotraukas, ir skaičius.
Pradėkime nuo variklio. „Zonda“ modeliui ilgus metus naudotas AMG variklis, kuris buvo kurtas itin greitiems „Mercedes-Benz“ modeliams. Naujasis „Huayra“ turi visiškai naują, tik šiam modeliui sukurtą AMG variklį. Jis pasieks lygiai 700 AG, o ateityje pasirodysiantys sportiškesni modeliai šiuos skaičius dar padidins.
Variklis užpakaliniams ratams galią atiduoda per septynių pavarų dviejų sankabų automatinę pavarų dėžę. Deja, dar nežinome jo tikrojo greičio – per kiek laiko pasieks šimtą kilometrų per valandą. Bet neabejojame, anglies pluošto kėbulas ir kiti lengvi elementai garantuoja nedidelį „Huayra“ svorį, vos 1 360 kg, o tuo pačiu ir didelį greitį. Žinome tiksliai, koks jo maksimalus greitis, – 368 km/val.!
Automobilio dizainas tikrai labai drąsus. Išlaikytos „Zonda“ linijos įgavo naujas kryptis ir suteikia naujajam modeliui dar daugiau išskirtinumo. Viduje – tipiški „Pagani“ džiaugsmai: oda, aliuminis ir anglies pluoštas. Centrinėje konsolėje įsitaisė naujas LCD ekranas, kuriuo bus patogu valdyti automobilio parametrus, klimato kontrolę ir garso įrangą.