Šis visais keturiais ratais varomas automobilis sveria vos 1390 kilogramų ir nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą greičio įsibėgėja per 3,7 sekundės. 200 kilometrų per valandą greitį jis pasiekia per 10,9 sekundės, o ketvirta pavara nuo 80 iki 120 km/val. greičio spurtuoja per 2,4 sekundės.
Šiam koncepciniam modeliui pritaikytas 5 cilindrų, 2,5 litro darbo tūrio variklis jau montuojamas į „Audi TT RS“ ir „Audi RS3“ modelius.
Tiesa, smarkiai modifikavus turbiną, tarpinį oro aušintuvą, oro tiekimo bei išmetimo sistemas, variklio pajėgumą pavyko padidinti net iki pusės tūkstančio arklio galių, o maksimalų sukimo momentą – iki 660 Niutonmetrų.
Variklio jėga visiems keturiems ratams perduodama per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę.
Koncepcinis modelis yra 6 centimetrais platesnis už standartinį, stogas ir daug kitų kėbulo dalių pagaminta iš anglies pluošto. Salone panaudotos sėdynės, „pasiskolintos“ iš „Audi R8“ modelio, sumontuoti 255/30 R19 ratai.
Šis koncepcinis „A1 Clubsport Quattro“ – aliuzija į tai, kaip atrodys serijinis „Audi S1“. Deja, serijinis modelis neatrodys taip agresyviai ir tikrai nebus su 503 AG motoru. Į jį bus montuojamas perpus silpnesnis, „vos“ 210 AG pajėgumo variklis.