Kas kelerius metus „Porsche 911“ įgauna šiek tiek atnaujinimų. To užtenka, kad gamintojas paskelbtų naują šio modelio kartą. Tačiau šis 911 yra visiškai naujas, ne atnaujintas ar padailintas.
Kad ir kaip bebūtų, tai – vienas iš labiausiai tradicijas išlaikančių automobilių: 911 gaminamas jau 48 metus, o kėbulo forma išliko beveik nepakitusi. Dizainas, neskaitant techninių automobilio mazgų, keičiasi labai palaipsniui. Tokios „Porsche“ tradicijos.
Kai kurie piktinasi „lėtu“ „Porsche“ progresu, tačiau šių modelių mėgėjai pritaria būtent tokiai evoliucijai. Kita vertus, iš techninės pusės 911 tobulėja labai greitai ir sėkmingai. Po „Carrera“ kėbulu slėpsis 3,4 litro opozicinis šešių cilindrų variklis su 350 AG, o „Carrera S“ turės 50 AG galingesnį variklį, kurio darbinis tūris padidintas iki 3,8 litro. Šios versijos iki 100 km/val. įsibėgės atitinkamai per 4,4 bei 4,1 sekundės.
Baziniai „Porsche 911 Carrera“ kainuos nuo 196,6 tūkst. Lt, o „Carrera S“ – nuo 230,9 tūkst. Lt. Šias sąlyginai neaukštas kainas gali smarkiai padidinti pasirinkti privalumai iš papildomos įrangos sąrašo.
Gamintojo nuotr./2012-ųjų „Porsche 911“ |