2011 08 21

Artėjant prie serijinės „Volkswagen Up!“ gamybos, atsisakoma unikalių inžinerinių sprendimų

2007-ųjų Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs charizmatiškas miesto mažylis „VW Up!“ jau kitą mėnesį bus pristatytas didžiausioje Europos parodoje. Prieš 4 metus jis nustebino ne tik šauktuku savo pavadinime, bet ir įdomiais inžineriniais sprendimais: variklį gamintojas sumontavo automobilio gale.
„Volkswagen Up!“
„Volkswagen Up!“ / Gamintojo nuotr.

Tačiau dažnas žmogus klausia, kokia prasmė tą patį modelį pristatinėti po kelių metų pertraukos?
Šįkart gamintojas pristatys serijinę „Up!“ versiją, kuri iš tiesų labai mažai skiriasi nuo modelio, parodos stendą papuošusio 2007-aisiais. Visgi „Volkswagen“ atliko šiokius tokius pakitimus po automobilio oda: jie atsisakė gale sumontuoto variklio bei galinių varančiųjų ratų važiuoklės.

Kasdieniam naudojimui skirtas „Up!“ turės tradicinę, šiai klasei būdingą, variklio komponuotę (agregatas bus sumontuotas priekyje,  skersai automobilio), tuo tarpu generuojamą galią pavarų dėžė perduos priekiniams varantiesiems ratams.

„Lupo“ modelio pasekėjas turės siaurą, trijų cilindrų, benzininių variklių gamą, tačiau „Volkswagen“ neatmeta galimybės kiek vėliau sukurti ir elektrinę šio modelio versiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai