Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 07 01

„Aston Martin“ feisbuko gerbėjai sukūrė DB9 1M modelio dizainą

Vieno milijono „Facebook“ gerbėjų proga „Aston Martin“ pasiūlė jiems užduotį: sukurti specialaus DB9 1M dizainą. Pradedant išore, ratlankiais, baigiant salonu.
„Facebook“ gerbėjų sukurtas „Aston Martin DB9 1M“
„Facebook“ gerbėjų sukurtas „Aston Martin DB9 1M“ / Facebook.com nuotr.

Šią užduotį „Aston Martin“ gerbėjai visame pasaulyje priėmė su didžiuliu pasitenkinimu ir ne vieną savaitę siuntė savo maketus. Ir dabar, „Aston Martin“ gerbėjų skaičiui socialiniame tinkle jau perkopus pusantro milijono, buvo pristatytas unikalus DB9 1M, prie kurio ranką pridėjo ne vienas jokiais darbo santykiais su kompanija nesusijęs žmogus.

Techninė šio „Aston Martin“ būklė tokia pati kaip ir kitų DB9 – po variklio dangčiu gerbėjai virtualiai nelindo.

Ką britų kompanija darys su šiuo modeliu, dar neatskleidžiama. Labiausiai tikėtinas variantas – tampymas po kelias tarptautines parodas ir uždarymas „Aston Martin“ muziejuje.

Automobilių gamintojai vis labiau stengiasi įtraukti savo socialinių tinklų gerbėjus į modelių kūrimo procesą – pavyzdžiui, „Nissan“ neseniai leido savo fanams nuspręsti, kokius parametrus patobulinti specialiame 370Z modelyje, o „Porsche“ milijono gerbėjų proga taip pat sukūrė unikalų 911 ir „Cayman“ automobilių dizainą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos