Šią užduotį „Aston Martin“ gerbėjai visame pasaulyje priėmė su didžiuliu pasitenkinimu ir ne vieną savaitę siuntė savo maketus. Ir dabar, „Aston Martin“ gerbėjų skaičiui socialiniame tinkle jau perkopus pusantro milijono, buvo pristatytas unikalus DB9 1M, prie kurio ranką pridėjo ne vienas jokiais darbo santykiais su kompanija nesusijęs žmogus.
Techninė šio „Aston Martin“ būklė tokia pati kaip ir kitų DB9 – po variklio dangčiu gerbėjai virtualiai nelindo.
Ką britų kompanija darys su šiuo modeliu, dar neatskleidžiama. Labiausiai tikėtinas variantas – tampymas po kelias tarptautines parodas ir uždarymas „Aston Martin“ muziejuje.
Automobilių gamintojai vis labiau stengiasi įtraukti savo socialinių tinklų gerbėjus į modelių kūrimo procesą – pavyzdžiui, „Nissan“ neseniai leido savo fanams nuspręsti, kokius parametrus patobulinti specialiame 370Z modelyje, o „Porsche“ milijono gerbėjų proga taip pat sukūrė unikalų 911 ir „Cayman“ automobilių dizainą.