Šis pavadinimas yra viso labo „Concept Car 100 years“ frazės trumpinys. Koncepcija realizuota, panaudojus „V12 Vantage“ modelio platformą. Verta paminėti, kad pastarasis automobilis netrukus bus pašalintas iš kompanijos surinkimo gamyklos. Visgi, britai tvirtina, kad šis prototipas gali diktuoti ateities „Aston Martin“ dizaino tendencijas.
CC100 oficialiai buvo pristatytas gegužės 19-ąją, Niurburgringe vykusių 24 valandų lenktynių metu. Kompanijos vadovas Ulrichas Bezas šiuo automobiliu pats apvažiavo beveik 21 „žaliojo pragaro“ trasos kilometrą, o šalia jo važiavo legendinis 1959-ųjų Le Mano lenktynių nugalėtojas „Aston Martin DBR1“ bolidas.
„Šis prototipas puikiai apibūdina mūsų kompaniją. Tai – automobilis, demonstruojantis ne tik legendinį šios markės dizainą ar technologijas, bet ir turtingą lenktynėse sukauptą patirtį, palikimą bei gamintojo dvasią“, – teigė entuziastiškas Ulrichas.
Beveik keturių su puse metrų ilgio, daugiau nei dviejų metrų pločio automobilyje dominuoja simboliškos „Aston Martin“ mašinoms būdingos priekinės grotelės, šiek tiek „V12 Zagato“ modelį primenanti galinė dalis.
Britai deklaruoja, kad šis konceptas yra net 400 kg lengvesnis už „V12 Vantage“ – automobilio svoris siekia vos 1,2 tonos. 6,0 litrų atmosferinė V12 jėgainė CC100 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per kiek daugiau nei 4 sekundes, o maksimalus greitis ribojamas ties 290 km/h padala.