60 tūkst. JAV dolerių vertinamas modelis (150 tūkst. litų) šiuo metu nedidelėmis apimtimis renkamas Meksiko mieste, „Tecnoidea“ gamykloje, kuri teigia esanti vienintelė automobilių gamykla Meksikoje.
Pačioje Meksikoje „Mastretta“ buvo pritatyta jau šių metų pradžioje, tačiau pirmas pasirodymas užsienyje įvyko būtent Los Andželo parodos metu.
Kodėl „Lotus“? Tiksliau – „Lotus Elise“?
Būtent šis anglų kūrinys garsėja nedidele galia, tačiau labai mažu svoriu bei puikiomis valdymo savybėmis. „Mastretta“ „ant popieriaus“ turi tik 2 litrų keturių cilindrų „Ford Duratec“ variklį („Elise“ – 1,8 l), tačiau išvysto 260 AG ir 350 Nm.
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Mastretta MXT“ |
Pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/val. užtrunka vos 4,9 sek. Tai įsivaizduoti sunku, kol nesužinai automobilio svorio, kuris siekia... 947 kg! Kaip „FIAT Panda“. Arba mažiau nei „Mazda 2“.
Įdomu, kokios šio automobilio galimybės trasoje? Tačiau to teks palaukti bent jau iki kitų metų. Meksikiečiai vis tik geriausiai gamina buritas, o ne automobilius – šiuo metu yra pagaminti keli bandomieji vienetai, tačiau apie didesnę „Mastretta MXT“ versiją nekalbama.