Naująjį „Radical Xtreme Coupe“ (RXC) bus galima vairuoti ir gatvėse. Vos 900 kg sveriantį kėbulą išjudins 3,7 litro V6 „Ford“ motoras su, priklausomai nuo pageidavimo, 300, 340 arba 380 AG. Iki 100 km/h šis bolidas įsibėgės per 2,8 sekundės, o maksimalus jo greitis sieks 281 km/h.
Variklio generuojama galia į galinius varančiuosius ratus bus siunčiama per 7 laipsnių nuoseklaus jungimo „Quaife“ pavarų dėžę. Teigiama, jog net ir gatvei skirtos versijos turės tą pačią transmisiją, tačiau variklio valdymas bei kai kurių kitų mazgų nustatymai bus labiau civilizuoti.
Gamintojas akcentuoja, kad kuriant šį automobilį jie pirmiausiai orientavosi į lenktynių trasas, o tik vėliau ir į gatves. Todėl nereikėtų stebėtis, kad čia nėra net ir tokio, atrodo, primityvaus dalyko, kaip ABS sistema. Priekinių stabdžių diskų skersmuo – 330 mm, o galinių – 310 mm. Už papildomą kainą gamintojas įrengs ir anglies-keramikos diskus.
„Radical“ technikos departamento direktorius Philas Abbottas teigia, jog RXC modelio dizaineriai įkvėpimą sėmėsi iš „Peugeot 908“ Le Mano lenktynių bolido.
RXC – pirmasis „Radical“ modelis istorijoje su uždaru kėbulu. „Mes visada norėjome sukurti kažką neįprasto. Siekiame pritraukti daugiau klientų, kurie „Radical“ markės produktų atsisakydavo vien dėl atviro tipo kėbulo“, – priduria Abbottas.
„Radical“ kompanija per pirmuosius metus tikisi išleisti 50 RXC modelių. Pusė iš jų bus skirta tik žiedinėms lenktynėms, o kita pusė bus pritaikyta ir naudojimui gatvėse.
Bazinė šio modelio kaina sieks apie 100 tūkst. svarų (427 tūkst. Lt), tuo tarpu pirmiems 10 klientų bus pritaikyta dešimties procentų nuolaida.
Reikėtų akcentuoti ir tai, kad „Radical SR8“ yra greičiausiai Niurburgringo ratą apvažiavęs serijiniu būdu gaminamas automobilis.
Gamintojo nuotr./„Radical RXC“ |