„Michelin“ ir Kūrybinių studijų kolegijos konkursas parodo, kad „Michelin“ misija pateikti pasauliui naujų mobilumo sprendimų besikeičiančiame pasaulyje“,- sakė Johnas Moloney, „Michelin“ marketingo viceprezidentas Šiaurės ir Pietų Amerikos rinkai.
Pagrindinė visų projekto dalyvių užduotis buvo sukurti transporto priemonę, kuri neprisidėtų prie perpildytų ir užterštų miestų problemų, bet taptų šių problemų sprendimu.
Keturi Detroito Kūrybinių studijų centro studentai laimėjo „Michelin“ konkursą, kurio metu pristatė keturias naujas transporto priemones. Anot jų, taip automobiliai turėtų atrodyti 2046 metais.
„Michelin“ šį konkursą remia jau 23 metus. Prieš kelis mėnesius paskelbus konkurso sąlygas, keturios grupės po keturis studentus per 15 savaičių turėjo išanalizuoti transporto priemonių keliamas problemas 2046 metais ir pateikti planą, kaip jas spręsti. Kiekviena grupė turėjo sukurti po keturias transporto priemones su naujo dizaino padangomis, skirtomis ateities automobiliams.
Šių metų konkurso teisėjai – profesionalūs dizaineriai: Peteris Davisas iš „Tata Technologies“, Bobas Boniface‘as iš „General motors“, Joe Dehneris iš „Chrysler“ ir Dave Hallas iš „Michelin“. Šiemet laimėjo komanda, pasivadinusi „High Density“ ir sudaryta iš 3 amerikiečių ir 1 korėjiečio.
Bendras prizinis fondas sudarė 22,4 tūkst. dolerių. Laimėtojams bus leista savo darbus eksponuoti Detroito automobilių parodoje. Joje naujas dizaino idėjas pristatys dar 1864 žmonės iš 105 šalių.