Specialistas pažymi, kas ant naujosios „Alliance-C“ platformos kuriamas hečbekas pasižymės daug labiau įtraukiančiu valdymu nei šios klasės etalonas („Volkswagen Golf“). „Kuriame automobilį, kuris patiks entuziastiškiems vairuotojams. Panašias valdymo savybes demonstruoja „Ford Focus“, – tikina Palmeris.
„Parduoti „Nissan“ markės automobiliai netrukus sudarys 5 procentus naujų automobilių rinkos Europoje. Negana to, didžiąją dalį savo produkcijos gaminame būtent Europoje, todėl sėkmingai artėjame prie didžiausio Azijos koncerno šiame kontinente vardo“, – dėstė „Nissan“ atstovas.
Andy Palmeris tvirtina, kad šiuo metu kompanija pasiekė tokią būseną, kai plėstis nebėra kur. Vienintelis jų planas – sugrįžti prie kuris laikas nebegaminamų automobilių kūrimo. „Turime sugrįžti į didžiuosius segmentus“, – teigė specialistas.
„Almera“ gamyba buvo nutraukta 2006-aisiais, tačiau 2012-ųjų Maskvos automobilių parodoje „Nissan“ pristatė tokiu vardu pavadintą sedaną, orientuotą specialiai Rusijos rinkai. Panašu, kad šis automobilis su kitais metais debiutuosiančiu penkerių durų hečbeku neturi nieko bendro.
Be naujos kartos „Nissan Almera“, kompanija žada pristatyti ir naująjį „Qashqai“. Pastarasis krosoveris bus ne tik sportiškesnis, bet ir pasižymės ekstravagantiškesne išvaizda.
„Qashqai“ turi būti toks ekspresyvus, kaip „Juke“. Priešingu atveju, laikydamiesi šiai klasei būdingų tendencijų gerų rezultatų nepasieksime“, – įsitikinęs ponas Palmeris.