Tai – visiškai naujas modelis, neprimenantis senojo 308. Gerai? Žinoma, ypač žinant senojo reputaciją automobilių servisuose. Važiuoklė, kėbulas, salonas – visi šie elementai buvo pakeisti, siekiant „Peugeot 308“ paversti nauju automobiliu.
„Peugeot 308“ |
„Peugeot Golf“ – taip prancūzai pozicionuoja šį automobilį. Jau ne pirmą kartą didžia istorija galinčios pasigirti valstybės automobilių gamintojai siekia savo kūriniams suteikti vokiškumo atspalvį. Pirmasis – „Citroen C5“, kuris įvairiose reklamose buvo vaizduojamas kaip „labai vokiškas“. Tai veikia? „Peugeot-Citroen PSA“ koncernui išgyvenant ne pačius geriausius laikus, vokiškumas, panašu, yra naujas kelias į sėkmę.
„Peugeot 308“ |
„Peugeot 308“ taip pat bus labai... Patikimas. Tikiu, praėjusį sakinį ne vienas skaitote antrą kartą, tačiau prancūzai žada pristatyti palankesnes garantijos sąlygas bei atlikti keletą ilgalaikių testų. Labai norisi tikėti, kad šie žodžiai pasitvirtins – būtų įdomu matyti šios markės atsigavimą Lietuvoje ir visoje Europoje. Jis būtent dėl naujų „Peugeot“ patikimumo trūkumo šiuo metu kvėpuoja sunkiai.
„Peugeot 308“ domisi ir konkurentai |
Frankfurto parodoje paaiškėjo dar viena pikantiška detalė – „Peugeot“ gamins sportišką 308 versiją. Pagaliau! Užteko „Peugeot“ su pavydu žvilgčioti į „hot-hatch“ karalius „Renault“, kurie kiekvieną savo mažylį gali pasiūlyti su varikliu, įremiančiu vairuotoją į sėdynę kiekvieną kartą spustelėjus akseleratorių.
Šiuo metu žinomas „Peugeot 308 R“ arklio galių skaičius – 266. Nėra stebuklingai daug – tiek karštieji hečbekai turėjo prieš 5 metus, o dabar visi taikosi į 300 AG kartelę. Tačiau tai bus pirmas šio gamintojo bandymas kompaktinį automobilį paversti greitesniu ir standesniu, tad gal reiktų nevaryti Dievo į medį.