Iš išorės visureigis pakito nežymiai, tačiau pokyčiai pastebimi ir atitinkantys naujausias gamintojų kūrimo tendencijas. Visų pirma dėmesį atkreipia LED tipo dienos šviesos žibintai, kiek ankščiau pradėti montuoti ir kituose „Audi“ modeliuose. Taip pat pakito ir priekinės radiatoriaus grotelės, atsirado papildoma kėbulo apsauga, atnaujinti šoniniai slenksčiai bei bamperiai. Tuo tarpu automobilio viduje pastebimas didesnis ekranas, padedantis lengviau perskaityti kompiuterio pateikiamą informaciją. Salone atsirado ir papildomi chromo apdailos akcentai bei durų apšvietimas.
Būsimiems pirkėjams gamintojai pasiūlys keturis dyzelinius ir du benzininius variklius. Pastarųjų tarpe 3,6 l darbinio tūrio FSI V6, išvystantis 280 AG galią ir 360 Nm sukimo momentą arba 4,2 l FSI V8 su 350 AG ir 440 Nm. Dyzelinių motorų gamoje puikuojasi vienas už kitą ekonomiškesni variantai, kurių tarpe 3 l TDI motoras, pasiekiantis 240 AG ir 550 Nm bei vidutiniškai sunaudojantis 9,1 l/100 km degalų, o ekologiškosios jo versijos sąnaudos siekia vos 8,9 l/100 km. Pastarasis variklis atitinka „Euro 6” standartus. Jei mėgstate galią, jums tikriausiai patiks 4,2 l V8 TDI versija, išvystanti 340 AG ir 760 Nm. Nors šis variklis ir turi pakankamai įspūdingas technines charakteristikas, tačiau vidutinės jo kuro sąnaudos svyruos nuo 9,9 l/100 km iki 11,1 l/100 km. Na, o siūlomų motorų gamos viršūnėje – V12 TDI monstras, pasiekiantis 500 AG ir 1000 Nm. Su šiuo galiūnu iki 100 km/h įsibėgėsite per 5,5 s., o maksimalus greitis bus lygus 250 km/h. Anot gamintojų, vidutinės kuro sąnaudos neturėtų viršyti 11,3 l/100 km.
Panašu, jog atnaujintas „Audi Q7” pasiruošęs sulaužyti stereotipus, jog prabangus visureigis turi sunaudoti daug kuro. Tikėtina, jog šiuo modeliu gamintojai bandys užkariauti ir aplinką tausojančius potencialius vartotojus.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą