Šiek tiek perdaryti priekiniai bei galiniai žibintai, pakeista buferių išvaizda – lengvos smulkmenos, tačiau daugiau naujienų slypi po variklio gaubtu.
3,0 litrų „Audi“ kompanijos V6 dyzelinio motoro galią „Porsche“ inžinieriai padidino iki 296 AG (+49 AG) esant 4000 aps./min., o sukimo momentas išaugo nuo 550 iki 650 Nm. Gamintojo teigimu, jis pasiekiamas esant 1750-2500 aps./min.
Galią į galinius varančiuosius ratus dyzelinė „Panamera“ jėgainė pumpuos per ZF markės 8 laipsnių automatinę transmisiją su modernia sukimo momento paskirstymo sistema. Gamintojas priduria, kad tokie agregatai bus montuojama baziniuose dyzeliniuose „super-sedanuose“.
Iki 100 km/h šis automobilis pagreitės per 6,0 sekundes – 0,8 s greičiau nei pirmtakas, o maksimalus greitis padidintas iki 260 km/h.
Atnaujtinas „Porsche“ gali patraukti 2,6 tonos sveriančią priekabą, tuo tarpu vidutinės bazinio modelio degalų sąnaudos siekia apie 6,4 l/100 km.
„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera Diesel“ |