Tačiau ši aštuonių cilindrų 429 AG bei 409 Nm turinti jėgainė – ne vienintelis „Genesis“ patobulinimas šiemet.
Devyniolikos colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai, naujo dizaino priekiniai bei galiniai žibintai, agresyviau atrodančios radiatoriaus grotelės, aliumininė stiklų apdaila, pakeista visa automobilio galinė dalis – „šiokie tokie“ išoriniai patobulinimai.
Automobilio viduje – vėlgi naujovės. Naujos medžio apdailos spalvos, kiek pakeistos kai kurios smulkesnės interjero detalės bei sportiškesnio stiliaus prietaisų skydelis.
Be jau minėto naujo variklio, „Genesis“ gaus ir unikalios technologijos „R-Spec“ aštuonių pavarų automatinę transmisiją, patobulintą pakabą bei vairo mechanizmą.
Verta paminėjimo ir tai, kad 2012 metų „Hyundai Genesis“ su daugiau nei 400 AG išvystančiu varikliu bus sąlyginai ekonomiškas – anot gamintojų, šis daugiau nei 1 800 kilogramų sveriantis automobilis greitkelyje degalų suvartos tik 8,2 litro šimtui kilometrų.
Atnaujinto „Genesis“ duomenys išties neprasti, tad nors anksčiau šis korėjiečių kūrinys negalėdavo lygiuotis į gilesnes prabangių sedanų gamybos tradicijas turinčius gamintojus, dabar turėtų būti pajėgus konkuruoti su tokiais automobiliais kaip BMW 5, „Mercedes-Benz E“, „Infiniti M“ ar „Lexus GS“.