Visų pirma, „Aventador“ turės „stop-start“ sistemą. Automobilis stovėdamas spūstyje išjungs visus dvylika cilindrų. Tuo tarpu juos vėl priversti dirbti padės inovatyvi sistema, kuri naudos aukštos įtampos elektros kaupimo įrenginį. Kaip skelbia „Lamborghini“, ši sistema padės variklį užvesti per 180 milisekundžių. Taip turėtų būti sutaupoma šiek tiek laiko ir automobilis iš vietos pajudės greičiau nei dauguma kitų šią sistemą naudojančių automobilių.
Kita sistema, kuri turėtų padėti sutaupyti degalų, tai išjungiami variklio cilindrai. Ši sistema atjungs šešis variklio cilindrus ir tuomet variklis dirbs kaip šešių, eilėje sustatytų, cilindrų variklis. Ši sistema veiks, kol automobilis važiuos mažesniu nei 135 km/h greičiu. Tačiau, kai vairuotojas nuspaus akseleratorių, variklis dirbs visu pajėgumu ir bus įjungti likę šeši cilindrai. „Lamborghini“ tikina, kad vidutiniškai tai padės sutaupyti apie septynis procentus kuro.