„Mazda CX-7” automatinė pavarų dėže |
Iki šiol japonų gamintojų visureigis turėjo 2,3 l darbinio tūrio variklį su turbina, padedančia išvystyti 244 AJ galią. Atnaujintas modelis galės būti komplektuojamas ir su 2,5 l 161 AJ bei 218 Nm sukimo momentą turinčiu motoru. Dar viena gera naujiena – pagaliau Europoje parduodamas automobilis turės 5 greičių automatinę pavarų dėžę. Taip pat išliks galimybė pasirinkti ir iki šiol siūlytą 6 greičių mechaninę, montuojama su galingesniu varikliu.
CX-7 galės varžytis su keturiais ratais varomais „Honda CR-V“ bei „Subaru Forester“ – standartiškai priekiniais ratais varomas „Mazda“ už papildomą mokestį bus pasiruošęs ir bekelei. Tuo tarpu pastebėti, jog automobilis atnaujintas iš išorės, ne taip ir paprasta – dėmesį patraukia tik naujo dizaino priekinis buferis.
Japonų gamintojų visureigio salone pokyčių kiek daugiau: naujas vairas, funkcijų valdymo skydelis, 4,1 colio liesti jautrus ekranas bei naujos formos oro vėdinimo angos. Anot gamintojų, automobilis turės standesnę važiuoklę bei geresnę salono garso izoliaciją. Taip pat būsimiems pirkėjams bus pasiūlytos sėdynės su atmintimi, „Bluetooth“ bei įspėjimo apie pavojingą lenkimą funkcija.
Atnaujintas „Mazda CX-7“ automobilių prekybos salonuose pasirodys šių metų vasarą. Kainos kol kas neskelbiamos.
Daugiau apie naujausius modelius rasite www.gazas.lt