Iki šiol japonų gamintojų visureigis turėjo 2,3 l darbinio tūrio variklį su turbina, padedančia išvystyti 244 AJ galią. Atnaujintas modelis galės būti komplektuojamas ir su 2,5 l 161 AJ bei 218 Nm sukimo momentą turinčiu motoru. Dar viena gera naujiena – pagaliau Europoje parduodamas automobilis turės 5 greičių automatinę pavarų dėžę. Taip pat išliks galimybė pasirinkti ir iki šiol siūlytą 6 greičių mechaninę, montuojama su galingesniu varikliu.
CX-7 galės varžytis su keturiais ratais varomais „Honda CR-V“ bei „Subaru Forester“ – standartiškai priekiniais ratais varomas „Mazda“ už papildomą mokestį bus pasiruošęs ir bekelei. Tuo tarpu pastebėti, jog automobilis atnaujintas iš išorės ne taip ir paprasta – dėmesį patraukia tik naujo dizaino priekinis bamperis.
Japonų gamintojų visureigio salone pokyčių kiek daugiau: naujas vairas, funkcijų valdymo skydelis, 4,1 colio lietimui jautrus ekranas bei naujos formos oro vėdinimo angos. Anot gamintojų, automobilis turės standesnę važiuoklę bei geresnę salono garso izoliaciją. Taip pat būsimiems pirkėjams bus pasiūlytos sėdynes su atmintimi, „Bluetooth“ bei įspėjimo apie pavojingą lenkimą funkcija.
Atnaujintas „Mazda CX-7“ automobilių prekybos salonuose pasirodys šių metų vasarą. Kainos kol kas neskelbiamos.
2009 02 17
Atnaujintas „Mazda CX-7” tapo dar patrauklesnis
Platesnė variklių gama, stilingesnė išorė bei salonas ir pagaliau Europos rinkai pasiūlyta automatinė pavarų dėžė – panašu, jog atnaujintas „Mazda CX-7” tapo dar patrauklesnis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą