Atnaujintą „Mazda MX-5“ galima bus atskirti pagal agresyviau atrodančius ir geresnės aerodinaminės formos priekinius bamperius. Europos rinkai taip pat siūloma nauja pilka „Dolphin Grey“ kėbulo spalva. Automobilio salonas puikuojasi nauja, malonia liesti priekinės konsolės apdailos ir vairo medžiaga.
MX-5 vairavimas ir iki šiol buvo laikomas vienu maloniausių potyrių, tačiau „Mazda“ inžinieriams pavyko dar pagreitinti automobilio reakciją į vairuotojo veiksmus. Droselio judėjimą ir akceleratoriaus paspaudimą sistema analizuoja ir kontroliuoja atskirai, todėl įsibėgėjimas tapo dar lygesnis ir toks pat lengvai kontroliuojamas. Šis veiksnys labai svarbus dažnai mažinant greitį ir vėl įsibėgėjant vingiuotuose užmiesčio keliuose.
Vairavimo tikslumui ir saugumui pasitarnauja ir patobulintas stabdžių stiprintuvas, kuris siunčia signalą akceleratoriaus kontrolės sistemai, kai tik vairuotojas atleidžia stabdžio pedalą. Veikdamos kartu, šios sistemos užtikrinta efektyvesnį stabdymą ir greitesnį įsibėgėjimą išvažiuojant iš stabdymo zonos.
Atnaujintame rodsteryje montuojama nauja „aktyvios kontrolės“ variklio dangčio sistema, padedanti apsaugoti pėsčiuosius susidūrimo metu. Sistema kiek pakelia variklio dangtį, kai tik įvyksta susidūrimas. Tokiu būdu sumažinama smūgio jėga, o atsiradusi ertmė sugeria dalį smūgio energijos.