Puikus pavyzdys – senesnis E klasės „Mercedes-Benz“, naujai atgimęs „Chrysler 300“ kėbule, o vėliau evoliucionavo į „Dodge Challenger“. Lygiai taip pat nužygiavo ir SLK kabrioleto platforma, vėliau naudota „Chrysler Crossfire“ modelyje.
Šį kartą buvusios kartos „Audi A4“ atgimė naujame „Seat“ šeimos flagmane – „Exeo“.
Nors ir rinkoje šis „Seat“ gyvuoja jau trečius metus, iš technologinės pusės, „Audi A4“ B7 modelio platforma jį gražina atgal į 2004-uosius. Taigi, pirkdami naują „Exeo“, įsigysite net septynių metų senumo automobilį. Žinoma, „Seat“ dizaineriai pasistengė, norėdami sukurti šiuolaikišką mašiną, tačiau iš pirmo žvilgsnio retas kuris pastebės, jog po kėbulu slepiasi atgyvenę mazgai.
Atnaujintas „Seat Exeo“ nuo savo pirmtako skirsis „Bi-xenon“ bei diodų (LED) žibintais, atnaujintu interjeru, šiek tiek patobulinta mechanine puse, kurią sudaro naujas 2,0 litrų TDI variklis, suporuotas su CVT transmisija.