Būsimieji „Škoda“ kompaktinio visureigio pirkėjai ypatingą dėmesį turi atkreipti į tai, kad pirmą kartą šis modelis siūlomas dviejų skirtingų išorės dizaino variantų – elegantiškos, stilingos miestui skirtos versijos bei labiau bekelei ir prastiems keliams pritaikytos versijos. Labiausiai pastebimi skirtumai: priekiniai ir galiniai dizaino elementai, pvz., buferiai, ypač jų apatinės dalys, bei šoniniai moldingai ir durų slenksčiai, kurie pirmuoju atveju nudažyti kėbulo spalva, o antruoju palikti juodo plastiko.
(„Škoda“ nuotr.)/„Škoda Yeti“ |
Abiejų versijų priekinė dalis dabar yra labiau vizualiai horizontali, joje dominuoja naujo dizaino radiatoriaus grotelės ir priekiniai žibintai, kuriuos dabar už papildomą kainą galima užsisakyti „Bi-Xenon“ tipo su integruotomis LED dienos šviesomis. Laikantis „Škoda“ naujos dizaino „kalbos“, priekiniai žibintai yra dabar stačiakampio formos, kaip ir buferio apačioje esantys rūko žibintai.
Galinė „Yeti“ dalis taip pat šiek tiek atnaujinta. Į akis krenta naujos formos bagažinės dangtis bei galiniai žibintai, kuriuose dar labiau išryškėja tradicinė „C“ raidė. Beje, galinius žibintus taip pat galimą užsisakyti LED tipo. Pakeista ir automobilio numeriui skirta vieta, kuri tapo panaši į kitų atnaujintų „Škoda“ modelių. Virš jos puikuojasi naujasis markės logotipas.
„Yeti“ – pirmas čekų markės modelis, turintis galinio vaizdo kamerą
Atnaujintas „Yeti“ modelis turi ir naują, šviežią interjerą – su naujais 3 stipinų vairais, kurie siūlomi net 7 skirtingų variantų, naujais sėdynių audiniais ir jų raštais, taip pat naujomis apdailos juostelėmis ant prietaisų skydelio. Salone galima rasti ir naujų „Simply Clever“ sprendimų, kuriais nuo seno garsėja visi „Škoda“ modeliai.
Atnaujintas „Yeti“ yra pirmasis čekų markės modelis, kuriame papildomai gali būti įmontuotas optinis parkavimosi asistentas bei galinio vaizdo kamera. Naujoji sistema leidžia „Yeti“ automatiškai pastatyti laisvoje parkavimo vietoje išilgai ar skersai judėjimo krypties, o taip pat jį saugiai išvairuoti iš stovėjimo vietos. Taip pat pirmą kartą „Yeti“ modelyje siūloma ir automatinio užrakinimo bei užvedimo sistema KESSY.
Atnaujintas SUV siūlomas su trim dyzeliniais ir keturiais benzininiais varikliais – visi jie su turbinomis ir tiesioginiu degalų įpurškimu. Galios diapazonas pakankamai platus: nuo benzininio 1.2 TSI 77 kW/105 AG agregato iki turbodyzelinio 2.0 TDI 125 kW/170 AG motoro. Priklausomai nuo variklio, į „Yeti“ gali būti montuojama moderni šešių arba septynių laipsnių dvigubo jungimo pavarų dėžė (DSG).
(„Škoda“ nuotr.)/„Škoda Yeti“ |
Tradiciškai bus siūloma ir „GreenLine“ versija su 1.6 TDI/77 kW varikliu, priekinių ratų pavara bei mechanine transmisija, kurios CO2 emisija – tik 119 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos – vos 4.6 l/100 km. Papildomai pirkėjai galės rinktis „Green tec“ komplektaciją, kuri bus siūloma su trim varikliais: 1.4 TSI/90 kW, 2.0 TDI/103 kW su mechanine transmisija ir 1.6 TDI/77 kW su 7 laipsnių DSG. Į „Green tec“ paketą įeina Start-Stop sistema, stabdymo energijos rekuperacijos sistema bei padangos su mažesniu riedėjimo pasipriešinimu.
Kaip ir anksčiau, „Škoda Yeti“ aprūpintas moderniausiomis saugumo priemonėmis, kurios įvertintos 5 žvaigždutėmis „EuroNCAP“ saugumo testuose. Aktyvaus saugumo elementų standartiniame sąraše yra ESC, ABS ir „Break Assist“ sistemos. Papildomai galima užsisakyti Įkalnės/nuokalnės asistentą, kuris padės saugiau važiuoti raižytoje vietovėje, taip pat elektroninę padangų oro slėgio kontrolės sistemą.
Pasyvaus saugumo priemonių sąraše „Yeti“ turi net iki 9 saugos oro pagalvių, saugos diržus su automatiniais įtempikliais bei aukščio reguliavimu, taip pat reguliuojamas galvos atramas visiems penkiems keleiviams. „Isofix“ sistema, skirta saugiai pritvirtinti vaikiškas kėdutes, yra visuose automobiliuose.
Atnaujintas „Yeti“ neprarado ir visureigio sugebėjimų. Elektronikos valdoma visų ratų pavara su penktos kartos „Haldex“ sankaba ir 180 mm prošvaisa leidžia šiam kompaktiniam SUV važiuoti ten, kur beveik nėra kelių. Elektroninis diferencialo užraktas EDL leidžia saugiai, švelniai ir komfortiškai pajudėti iš vietos esant bet kokiai kelio dangai ir pasvirimui.
Čekų gamintojai tikisi, kad atnaujintas „Yeti“ bus ne mažiau populiarus, kaip ir senesnis modelis. Pastorojo nuo jo debiuto 2009 m. iki šių metų birželio pabaigos visame pasaulyje buvo parduota net 263200 vienetų.