Kaip jau minėta, išoriniai patobulinimai nėra ryškūs – atnaujinti tik priekinis bei galinis buferiai, o 16 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius renkantis automobilį bus galima iškeisti į 17 colių.
„Toyota Matrix“ viduje akis iškart užkliūtų už atnaujintų spidometro, tachometro bei kitų daviklių – jie dabar turi daug sidabrinių ornamentų. Metalo spalvos žiedai, juosiantys oro kondicionavimo angas, pakeistas garso aparatūros valdymo skydelis – tai viskas, ką naujo siūlo „Toyota“ savo pirkėjams.
2011 metais į „Matrix“ bus talpinami dviejų rūšių varikliai: tai 1.8 litro darbinio tūrio 132 AG turintis agregatas bei 2.4 litro motoras, išvystantis 158 AG. Tiek mechaninė, tiek automatinė pavarų dėžė bus komplektuojama su abiem varikliais.
Tiesa, pasirinkus galingesnį motorą, automobilyje bus galima gauti ir visus varančiuosius ratus. Tačiau tokiu atveju įmanoma tik 4 pavarų automatinė transmisija.
Anot „Toyota“, atnaujinto „Matrix“ kuro sąnaudos svyruos nuo 7.4 iki 11.9 litro šimtui kilometrų. Tai, žinoma, priklausys nuo variklio, pasirenkamos greičių dėžės bei važiavimo režimo: ar tai miestas, ar autostrada.
Daugiau detalių apie patį „Matrix“ bei visa modelio pardavimo informacija bus paskelbta Čikagos automobilių parodoje ateinantį savaitgalį.