Praėjusių metų rugsėjį kompanija jau išbandė 1,5 litro agregatus. Dyzeliniai trijų cilindrų motorai bandymų metu turėjo 81-180 AG, o benzininiai – 120-220 AG.
Prieš savaitę generalinis BMW direktorius Norbertas Reithoferis atsikleidė, jog šie motorai bus montuojami ne tik BMW, bet ir MINI automobiliuose. Šių agregatų debiutas, pasak vadovo, numatomas šių metų pabaigoje.
1,5 litro „TwinPower Turbo“ varikliai, pasak gamintojo, bus bene efektyviausi visoje gamoje. BMW priduria, kad dvigubai mažesni nei 6 cilindrų motorai pasižymės neįtikėtinai sklandžiu darbu – nebus juntama jokių vibracijų.
„Trijų cilindrų varikliuose degimo (sprogimų degimo kamerose) garso dažnumas yra maždaug 50-čia procentų tankesnis nei 4 cilindrų motoruose. Tai suteikia gražų bei charakteringą garsą“, – šiuos trijų cilindrų variklius kompanijos atstovai apibūdino praeitų metų pranešime.
Tikėtina, kad be 1 serijos ir naujų MINI modelių šiuos variklius gaus ir 3 serija bei sportinis hibridas i8.