Anot „AutoExpress“, vokiečių atstovai pareiškė, jog montuoti monstrišką 6 l darbinio tūrio V12 TDI variklį į R8 kėbulą jiems paprasčiausiai neapsimoka. Taip pat JAV rinkoje dyzelinis galiūnas tikriausiai nesulauktų norimo pasisekimo ir nepateisintų gamintojų lūkesčių.
Sportinių automobilių gerbėjai turėtų likti nusivylę, nes šis motoras būtų turėjęs įspūdingus techninius parametrus – koncepcijoje sumontuotas agregatas išvystė 500 AG galią ir 1000 Nm sukimo momentą, o 100 km/h buvo pasiekiamas per 4,2 s. Maksimalus greitis – 300 km/h.
Pirmą kartą „Audi R8 V12 TDI“ koncepcija buvo pristatyta 2008 m. vykusioje tarptautinėje Detroito automobilių parodoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą