Anot „Honda” atstovų, minėtasis projektas neatitinka šios dienos pagrindinių tikslų – aplinką tausojančių automobilių kūrimo. Taip pat paminėta, jog išmetamųjų CO2 dujų problema geriausiai gali būti išspręsta tobulinant hibridines technologijas.
Primename, jog ankščiau buvo paskelbta detalesnė informacija apie „Honda NSX” įpėdinį. Teigta, kad naujojo japonų superautomobilio ratus suka 5,5 l V10 VTEC variklis, kurio galia turėtų būti per 500 AJ, o sukimo momentas - apie 570 Nm. Taip pat ankščiau buvo pranešta, kad, kaip ir dera „Honda” filosofijai, agregatas yra be turbokompresoriaus.
Sklandė gandai, kad „Honda” vadovas Takeo Fukai NSX įpėdinio kūrėjams davė nelengvą užduotį - automobilis Nurburgringo trasą turi įveikti greičiau, nei tokie konkurentai kaip „Nissan GT-R” ar „Lexus LF-A”. Inžinieriams buvo liepta paruošti mašiną, galinčią žiedą įveikti greičiau nei per 7 min. 28 s. Geriausias bandymų metu pasiektas rezultatas - 7 min. 37 s.
Belieka tikėtis, jog artimiausiu metu „Honda” nudžiugins sportiniu automobiliu, atitiksiančiu ekologiškumo standartus bei ištikimiausių gerbėjų lūkesčius.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą